Job expirat
completare formulare, scanare si xerox documente
primirea actelor de la clienti, aranjarea si arhivarea documentelor
raspunde si redirectioneaza apelurile telefonice
intampina vizitatorii, determina natura vizitei si ii directioneaza catre persoanele potrivite
furnizeaza informatii despre serviciile oferite, stabileste programari
corespondenta clasica si electronica
activitati de protocol
ingrijirea si udarea plantelor
intocmire facturi si chitante pentru serviciile prestate
studii medii/superioare
experienta minim 6 luni in domeniul administrativ/secretariat
voce si aspect placut
cunostinte limba engleza
cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Internet Explorer, Mozilla etc
capacitate de decizie si organizare, analiza si sinteza
abilitati excelente de comunicare verbala si in scris
punctualitate, promptitudine, seriozitate, bun simt, amabilitate
capacitate de a rezolva situatii neprevazute
tinuta ireprosabila
capacitate de a dezvolta si finaliza un proiect
persoana ce constientizeaza importanta respectarii deadline-urilor
disponibilitate pentru program prelungit
Se incheie contract de munca pe perioada nedeterminata cu posibilitatea promovarii in cadrului companiei. Toate aplicatiile vor fi tratate cu maxima seriozitate si confidentialitate.Doar candidatii eligibili vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Domeniul de activitate este consultanta comerciala si evidenta contabila, firma facand parte din grupul de firme REINVENT, existent pe piata incepand cu 1993