Job expirat
- Intampina clientii/invitatii si ofera informatii;
-Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri, etc);
-Executare lucrari de registratura generala (sortare, inregistrare, datare, distribuire);
-Executare lucrari de corespondenta primita si emisa de firma (inregistrare, prezentare la comp.interesate, urmarirea rezolvarii, tehnoredactare raspunsuri, expediere);
-Executare lucrari de corespondenta in interiorul firmei
-Organizarea si asigurarea unei bune functionari a arhivei firmei;
-Realizarea activitatilor de protocol si relatii cu publicul;
-Primirea si transmiterea comunicarilor telefonice;
-Organizarea sedintelor si a materialelor necesare;
-Cunoasterea si folosirea aparaturii moderne de birou (telef, fax, PC-MS Office+ Internet, imprimante/multifunctionale);
-studii superioare
-experienta minim 2 ani
-cunostinte computer: Office (Word, Excel, Outlook) si Internet Explorer
-LIMBA ENGLEZA scris/vorbit/citit nivel avansat
-capacitate de organizare si planificare
-abilitati de comunicare
-persoana dinamica
-rezistenta la stres
-diplomatie
-abilitate lingvistica