Secretara

Protruck International

29-01-2007 | EXPIRA LA 04-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asigura activitatea de secretariat pentru departamentul de administratie si departamentul Piese de Schimb.


CERINTE

- studii superioare;
- experienta min.1 ani pe un post similar( avantaj);
- operare PC nivel avansat;
- cunostinte de limba engleza la nivel avansat/ italiana ( avantaj);
- persoana creativa, talentata, spontana, cu imaginatie;
- cunostinte de comunicare vizuala (compozitie, cromatica, echilibru);
- ordonat, atent la detalii, punctual.


DESCRIEREA FIRMEI

Serviciile Protruck au fost dezvoltate de-a lungul timpului, fiind, practic, unul din avantajele noastre competitive. Pe langa serviciile de baza, impuse de standardul IVECO, am introdus in permanenta servicii care am considerat ca adauga valoare produselor pe care le comercializam.
Oferim, in momentul actual, atat servicii pre-vanzare cat si servicii post-vanzare.
Servicii pre-vanzare:
- asistenta in alegerea celui mai potrivit vehicul
- posibilitatea efectuarii de drive-teste
- asistenta in alegerea celei mai bune solutii financiare
- asistenta in intocmirea dosarului de leasing
Servicii post-vanzare:
- service (diagnoza, reparatii si intretinere)
- piese de schimb originale
- asistenta de urgenta ¿ atelier mobil
- service non-stop.