SECRETARA

MERIDIAN LEASING

28-01-2009 | EXPIRA LA 19-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Planificarea si gestionarea activitatilor specifice de management si administrare.
Intocmeste diverse rapoarte si situatii.
Asigura legatura intre managerul firmei si celelalte departamente.
Transmiterea sarcinilor si deciziilor departamentelor firmei.
Organizarea agendei managerului.
Asigura legatura cu partenerii externi ai firmei.
Intocmirea, organizarea, gestionarea si arhivarea fluxului de documente .
Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate.
Rapoarte, analize, centralizari, urmarirea derulare proiecte/ contracte;


CERINTE

Studii superioare finalizate
Experienta de minim 1 ani pe un post similar.
Bune abilitati de comunicare, diplomatie, capacitate de organizare si planificare.
Foarte bune cunostinte operare PC si Internet
Spirit organizatoric, analitic, cu initiativa
Persoana serioasa si responsabila
Flexibilitate


DESCRIEREA FIRMEI

Grup de firme cu domenii de activitate complexe