Secretara

Romger General Trade & Consulting

28-07-2008 | EXPIRA LA 03-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- Primirea si distribuirea corespondentei,
- Gestionarea si organizarea corespondentei;
- Inregistrarea oricarui document care intra si/sau iese din firma.
-Tehnoredactare documente
- Indosarierea documentelor;
- Transmiterea si/sau primirea fax-urilor si e-mail-urilor;
- Primirea si directionarea in firma a clientilor si a vizitatorilor;
- Aprovizionarea de materiale consumabile necesare firmei;
- Intocmirea si actualizare bazei de date privind furnizorii de materiale consumabile;
- Intocmirea si traducerea corespondentei cu partenerii externi la cererea directorului general;
- Traduce documentatia privind utilizarea si modul de functionare al instrumentarului si echipamentelor primite de la parteneri;


CERINTE

- Cunostinte bune de Outlook Express, Word, Excel - rapiditate si acuratete
- Engleza - cel putin nivel mediu
- Experienta similara - cel putin 1 an
- Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare atat cu clientii, cat si cu colegii
- Capacitate de invatare si asimilare pe termen lung
- Capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate
- Sanatate foarte buna, rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt
- Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe
- Fara cazier, fara conflicte majore la locurile de munca anterioare


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru excelent
- Carte de munca
- Bonuri de masa
- Telefon mobil


DESCRIEREA FIRMEI

Importator si distribuitor de aparatura, instrumentar si consumabile medicale.