Secretara

Grafton Recruitment SRL

14-04-2008 | EXPIRA LA 14-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigurarea suportului administrativ
Preluarea, selectarea, distributia si expedierea corespondentei scrise si electronice
Efectuarea de rezervari cazare si transport
Intretinerea si actualizarea bazei de date cu clientii firmei
Mentine legatura cu clientii
Colaboreaza cu toate compartimentele societatii pe linie administrativa.
Tehnoredactare documente
Directionarea apelurilor telefonice pentru toate departamentele firmei


CERINTE

Experienta minim 1 an intr-un domeniu similar
Abilitati foarte bune de comunicare
Limba engleza - nivel conversational
Cunostinte PC (Microsoft Office)
Rezistenta la stres
Organizata, sociabila, capabila de a lucra sub presiune, adaptare rapida


DESCRIEREA FIRMEI

Fondata in 1982, Grafton Recruitment a devenit o firma de renume mondial in domeniul furnizarii de solutii de top in Resurse Umane, inregistrand o crestere impresionanta in ultimii 5 ani de activitate. Reteaua formata din 76 de sucursale operationale acopera in prezent 19 tari, dintre care amintim: Marea Britanie, Irlanda, Chile, China, Cehia, Slovacia, Hong Kong, Ungaria, Polonia, Lituania, Romania, Rusia, Singapore, Portugalia, Franta, Austria, Belgia, Turcia si Emiratele Arabe Unite.

Oferim in prezent recrutare si selectie de personal permanent sau temporar in aproape toate domeniile de activitate. Pe parcursul dezvoltarii noastre, am construit o impresionanta echipa de specialisti si consultanti cu solide cunostinte si experienta in Finante, Contabilitate si Banci, IT & Telecomunicatii, Inginerie, Administratie, Resurse Umane & Legal, Pharma, Vanzari si Marketing sau plasare de personal temporar. Suntem afiliati mai multor organizatii internationale cu vasta expertiza in domeniu. Grafton Recruitment a primit de doua ori distinctia “Queen´s Award for Enterprise”, decernat¿ companiilor de top din Marea Britanie.