Job expirat
- preluarea si transmiterea apelurilor telefonice, respectiv a mesajelor catre angajati si management;
- primirea/expedierea documentelor sosite prin fax/posta sau e-mail;
- inregistrarea si sortarea corespondentei;
- arhivarea documentelor specifice;
- pregatirea rapoartelor,redactarea memo-urilor;
- realizarea comenzilor de materiale consumabile si promotionale la furnizori;
- organizarea calatoriilor de afaceri;
- suport in derularea activitatilor curente.
- limba franceza sau limba engleza - avansat - conditie obligatorie;
- cunostinte bune operare PC (WORD, EXCEL, INTERNET)
- persoana organizata, energica, entuziasta, cu initiativa si orientata spre rezultate;
- atitudine pozitiva;
- bune abilitati de relationare interpersonala;
- disponibilitate la program prelungit.
- mediu de lucru placut;
- salariu pe masura competentelor profesionale;
- posibilitatea dezvoltarii unei cariere in cadrul companiei.
MELI MELO - PARIS este o cunoscuta retea de magazine frantuzesti ce comercializeaza bijuterii fantezie si accesorii dama. Cu 40 magazine in Bucuresti si 15 in provincie (Cluj, Iasi, Brasov, Timisoara, Targu Mures, Constanta,Ploiesti, Suceava), brandul MELI-MELO PARIS a devenit in ultimii ani un punct de referinta in domeniul sau.