Secretara

Partners Consulting

09-04-2008 | EXPIRA LA 09-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Suport administrativ in derularea proiectelor:
- Culegerea, analiza si sinteza informatiilor
- Pregatirea si administrarea documentelor (prezentari, contracte, documentatii, rapoarte etc.)
- Finalizare prezentari Power Point
- Traduceri (romana-engleza; engleza-romana)
- Asigurarea suportului logistic ( intalniri cu clientii, deplasari, rezervari etc.)
Suport in administrarea afacerii:
- Inregistrarea si centralizarea rapoartelor consultantilor
- Pregatirea rapoartelor interne de gestiune
- Managementul documentelor si al fisierelor administrative


CERINTE

Abilitati, aptitudini
- Spirit organizatoric
- Atitudine proactiva, dinamica
- Asertiva
- Comunicativa
- Rezistenta la stress, flexibila
- Atentie distributiva
- Abilitati de comunicare, inter-relationare
- Capacitate mare de munca

Educatia si experienta:
- Studii superioare
- Engleza (scris vorbit) fluent
- MS Office (Word, Excel, Power Point) nivel avansat

Alte cerinte:
- Persoana tanara si dinamica, cu personalitate bine conturata


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

Proiectele pe care le desfasuram sunt in domeniul consultantei in afaceri - elaborarea de strategii de dezvoltare, planuri in managementul schimbarii la nivelul proceselor si al resurselor umane (management organizational), analiza financiara si a oportunitatilor de fuziuni si achizitii, pregatirea de planuri de afaceri si studii de fezabilitate, cat si in domeniul consultantei in resurse umane ? recrutare, evaluarea gradului de satisfactie al angajaailor, evaluarea performantelor resurselor umane - si instruirii personalului.