SECRETARA

LIBRA BANK SA

06-03-2008 | EXPIRA LA 05-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura servicii de secretariat pentru Presedinte, Vicepresedinte (ex.: traduce corespondenta; pregateste raspunsuri conform instructiunilor primite de la Management; organizeaza deplasari atat in Romania cat si in strainatate; stabileste legaturile telefonice, preia si transmite mesaje);
- Traduce documente redactate in limbile engleza/ romana;
- Asigura servicii de receptie in Centrala;
- Raspunde de curatenia si ambientul zonei de primire al oaspetilor;
- Raspunde de pastrarea, alocarea si controlul cheilor si documentelor aferente masinilor din parcul auto al Bancii;
- Tine evidenta rezervarilor masinilor din parcul auto al Bancii, verficand si mentionand ora venirii, ora plecarii, numele soferului si verifica daca soferul a completat foaia de parcurs;
- Colecteaza foile de parcurs completate, saptamanal, de la Centrala si sucursale si le transmite soferului Presedintelui.


CERINTE

- Absolvent studii superioare
- Cunosterea limbii engleze (vorbit si scris foarte bine)
- Cunostinte de PC (Word si Excel)
- Experienta intr-un post similar.

Candidatii vor fi tratati cu maxima confidentialitate.
Numai candidatii eligibili vor fi contactati.


BENEFICII OFERITE

Plan de dezvoltare individuala;


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea LIBRA BANK este sa ofere pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor tale financiare. Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie, este un partener financiar, care te asculta, te intelege si iti ofera solutiile cele mai potrivite.