SECRETARA

SC DACRIS IMPEX SRL

31-01-2008 | EXPIRA LA 01-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestioneaza intreaga activitate de secretariat:
- preluare si redirectionare apeluri telefonice, mesaje;
- primire/transmitere/repartizare/inregistrare corespondenta, fax-uri, mesaje;
- pregatirea corespondentei si a confirmarilor de primire si expediere a acestora;
- intampinare vizitatori si acordare suport in orice problema;
- tehnoredactare diverse documente;
- administrarea registrului de intrari -iesiri documente;
- asigurarea activitatii de protocol, administrarea necesarului de protocol;
- realizeaza rezervari de hotel, avion, restaurant etc.


CERINTE

- Studii medii/superioare absolvite;
- Experienta min. 6 luni in domeniu;
- Cunostinte foarte bune operare PC
- Cunostinte foarte bune limba engleza (scris, citit, vorbit);
- Persoana deschisa, comunicativa, capabila sa lucreze intr-un mediu dinamic, cu simtul responsabilitatii;


BENEFICII OFERITE

- posibilitatea lucrului intr-un mediu dinamic si tanar;
- contract de munca;
- salariu fix + bonuri de masa
- program lucru: luni - vineri: 8.00 - 17.00
- asigurare transport


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul de firme DACRIS a fost infiintat in 1993 pentru a satisface nevoile clientilor in domeniul papetariei, biroticii si a productiei tipografice. Printr-o politica de expansiune adaptata structurii si cerintelor pietei, in numai 3 ani, grupul a deschis la Bucuresti un important punct de lucru si s-a dezvoltat apoi la nivel national. Reusind sa raspunda solicitarilor clientilor cu promptitudine, Dacris a castigat un loc important in piata.