Secretara

eMAG.ro

30-01-2008 | EXPIRA LA 29-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- intampinarea si anuntarea vizitatorilor;
- asigurarea necesarului pentru protocol si efectuarea acestuia;
- mentinerea legaturii cu furnizorul de abonamente de presa;
- multiplicarea documentelor;
- primirea si distribuirea faxurilor;
- inregistrarea, clasificarea si administrarea documentelor;
- procesarea corespondentei interne si externe;
managementul salii de meeting (sedinte);
- suport administrativ: evidenta cererilor de achizitie pentru rechizite si mobilier si rezolvarea acestora.


CERINTE

- studii superioare finalizate sau in curs;
- cunostinte temeinice: Word, Excel, Outlook, Power Point;
- cunostinte limba engleza avansat;
- atentie concentrata capabila sa faca fata mai multor sarcini simultan;
- prezenta agreabila cu o buna capacitate de interrelationare;
- disponibilitate pentru lucru full-time.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.