SECRETARA

Business Concepts International

29-09-2008 | EXPIRA LA 05-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati generale de secretariat, post exclusiv de birou.

Responsabilitati si sarcini:
- Preia telefoanele primite de la clientii si partenerii de afaceri ai firmei,
- Transmite comenzile catre furnizori,
- ?nregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile
- Realizeaza rapoarte zilnice, sapt?m?nale si lunare despre situatia contului bancar si situatia fluxului de numerar
- Intocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale obligatorii pentru bugetul statului, precum si fisele fiscale anuale
- Raportari saptamanale, lunare si zilnice din softul de contabilitate sau Excel;
- Mentine relatia cu banca, cu administratia financiara si cu celelalte institutii (ITM, Casa de pensii, etc.).
- Intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata)
- Asigurare protocol, gestionare bugete interne; activitati simple de secretariat;
- Pastrarea legaturii cu departamentul contabilitate;
- Intocmirea de oferte pentru diversi clienti;
- Alte activitati pentru atingerea obiectivelor firmei


CERINTE

- PC - Word, Excel - rapiditate si acuratete;
- Engleza - cel putin nivel mediu- constituie un avantaj
- Experienta intr-un loc de munca similar (de preferat);
- Satisfactie oferita de munca de birou;
- Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale;
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
- Capacitate de a desfasura mai multe lucruri/sarcini in acelasi timp - atentie distributiva, atentie la detalii;
- Capacitate de invatare si asimilare pe termen lung;
- Capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate;
- Sanatate foarte buna, rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt;
- Capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe;
- Fara obligatii personale (probleme personale consumatoare psihic si de timp, alte activitati profesionale paralele etc.)
- Fara cazier, fara conflicte majore la locurile de munca anterioare.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru bun, intr-o companie dinamica, conditii de lucru bune;
- Sediul companiei – Bucuresti, sector 1, linga Piata 1 Mai,
- Posibilitati reale de crestere a salariului in functie de eficienta si efortul depus
- Salariu atractiv, negociabil in functie de experienta


DESCRIEREA FIRMEI

Firma specializata in distributia si montajul de invelitori si accestorii:Lindab, Ruukki, Velux, Bramac,Tondach, ACO