Job expirat
* organizarea tuturor materialelor necesare desfasurarii optime a activitatii in cadrul sediului – pentru office;
* preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;
* primeste si distribuie corespondenta conform regulamentului de ordine interioara;
* indosariaza si arhiveaza documentele;
* mentinerea unuei bune relatii cu furnizorii;
* administrarea contractelor;
* sustinerea activitatii tuturor departamentelor;
* traduceri cereri/oferte si prezentari pe site-ul companiei;
* traducator ocazional in cadrul unor intalniri.
- experienta traduceri limba engleza – conversatie si scris – nivel avansat;
- experienta de minim 2 ani in activitati specifice de secretariat;
- persoana comunicativa, prezenta placuta;
- persoana dinamica, inteligenta, ambitioasa;
- abilitati excelente de comunicare;
- cunostinte solide de PC ( Word, Excel, Powerpoint, Outlook, internet);
- de preferinta cu domiciliul stabil in sector 1.
- mediu de lucru placut;
- salarizare occidentala;
- carte de munca;
- conditii deosebite de munca.
Compania CITY METROPOLA CONSULTING, prin filosofia proprie de afaceri, alaturi de experienta si implicarea staff-ului, este definita prin urmatoarele valori:
OPORTUNITATI-DEZVOLTARE-INVESTITIE PROFITABILA !!!
Viziunea noastra sustinuta de o echipa de profesionisti, genereaza succesul in investitii imobiliare!