Secretara

LOOP OPERATIONS SRL

19-09-2014 | EXPIRA LA 19-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Contribuie la menținerea și îmbunătățirea relațiilor cu clienții
• Intampina clientii cu atitudinea adecvata unei ”bune gazde”;
• Adună date și întocmește diverse informări sau rapoarte pentru întâlniri sau conferințe
• Asistenta personala CEO;
• Raspunde de preluarea corespondentei (plicuri, faxuri) si raspunde de buna circulatie a acesteia;
• Preia apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului;
• Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
• Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
• Face aranjamentele pentru călătorii și organizează diverse evenimente interne sau externe
• Monitorizeaza respectarea normelor, regulamentelor si procedurilor interne specifice companiei
• Raspunde la telefon, preia si transmite mesaje/faxuri;
• Redacteaza corespondenta, minute ale intalnirilor, rapoarte;
• Traduceri engleza-romana; romana-engleza;
• Responsabila cu protocolul;
• Rezolva in timp util diferite probleme administrative neprevazute;
• Inregistreaza toate documentele interne ale companiei;
• Multiplicarea materialelor – dactilo sau copiator;
• Centralizarea comenzilor din departamente privind aprovizionarea cu produse de papetărie, birotică şi materiale de curăţenie;
• Menţinerea relaţiilor cu furnizorii companiei.


CERINTE

• Constituie un avantaj experienta acumulata ca voluntar sau angajat;
• Studii superioare;
• Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
• Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
• Cunostinte excelente de operare PC (World, Excel, Outlook);
• Orientare catre rezultate si oferirea de solutii de inalta calitate;
• Responsabilitate; Flexibilitate; Organizare;
• Tinuta impecabila de business
• Viteza de lucru, fermitate, capacitate de invatare rapida;
• Foarte buna cunoastere a codului manierelor de business;
• Aptitudini deosebite de comunicare, organizare a spatiului de lucru, managementul timpului si lucrul cu documente.


BENEFICII OFERITE

Lucru într-o companie competitivă în plină ascensiune;
• Dezvoltarea carierei într-un mediu profesionist, orientat către nevoile clientului şi în care accentul se pune pe calitatea prestaţiei;
• Dezvoltare profesională şi personală continuă;
• Investiţie permanentă în formarea profesională şi dezvoltare a angajatului;
• Posibilitate de promovare în funcţie de performanţe;
• Plan de carieră elaborat încă de la angajare şi evaluat permanent;
• Acces la informaţii relevante pentru natură postului şi la o baza extinsă de surse de informare;
• Acces la echipament tehnic performant;
• Acces la un network extins;
• Posibilitate de expunere publică;