Secretara

SC LEGAL CONSULT SRL

08-11-2013 | EXPIRA LA 09-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

- Organizare si actualizare Registre Intrari/Iesiri documente;
- Gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne;
- Efectuarea platirlor la zi
- Editare documente
- Clasarea si arhivarea documentelor
- Necesar si comanda birotica in baza solicitarilor
- Intampinare clienti, operatiuni de protocol, relatii cu publicul;
- Furnizarea diverselor situatii la cerere;
- Pregatirea documentelor contabila la sfarsitul lunii
- Mentinerea relatiei cu clientii
- Intocmirea facturilor la inceputul lunii
- Se ocupa de managementul administrativ
- Organizeaza si coordoneaza operatiunilor de birou / administrative si intocmeste proceduri pentru a asigura eficacitatea si eficienta organizatională
- Stabileste, cu acordul conducerii, prioritatile privind activitatile sale si se ocupa de managementul timpului alocat activitatilor specifice


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

- Studii superioare atestate prin diploma de absolvire;
- Persoana placuta, organizata, disciplinata;
- Bune abilitati de comunicare, de relatii cu publicul;
- Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office);
- Experienta anterioara in utilizarea echipamentelor specifice activitatii de secretariat (fax, copiator, scanner etc.);
- Atitudine pozitiva;
- Rezistenta la stres si lucru sub presiune.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

-Salariu motivant;
-Mediu dinamic;


DESCRIEREA FIRMEI

Inca de la infiintare LEGAL CONSULT a inregistrat o crestere consecventa si dinamica prin perfectionare profesionala, imbunatatirea calitatii serviciilor oferite, extinderea capacitatii de rezolvare a solicitarilor primite. Consecinta fireasca a dezvoltarii companiei consta in sporirea portofoliului de clienti.
Legal Consult s-a infiintat in anul 2000 avand ca obiectiv principal promovarea serviciilor juridice la un nivel performant, profesionalismul, promptitudinea si seriozitatea fiind componentele esentiale ale succesului nostru.