SECRETARA

SOFTEH PLUS SRL

02-04-2013 | EXPIRA LA 02-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- elaborare si gestionare corespondenta scrisa si electronica;
- tehnoredactare si organizare documente;
- monitorizare a agendei de intalniri interne ;
- asigurare a suportului general administrativ;
- activitati de evidenta primara;
- administrarea si aducerea la zi a bazei de date cu clientii companiei;
- identificarea informatiilor necesare din diverse surse, conceperea unor rapoarte, alte activitati de suport.


CERINTE

- experienta relevanta pe un post asemanator;
- cunostinte de limba engleza;
- cunostinte avansate PC;
- abilitati de comunicare , dinamism, perseverenta.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru si conditii excelente.


DESCRIEREA FIRMEI

Descrierea firmei
Softeh Plus este o societate de proiectare software care a dezvoltat, cu predilectie, solutii integrate pentru urmatoarele domenii: medical, farmaceutic, asigurari si contructii.
Deservind un numar de peste 10000 de utilizatori, Softeh Plus si-a creat, in 20 ani de activitate, o reputatie solida pe piata romaneasca