Job expirat
Responsabilităţi:
- realizează interfaţa relaţiei cu clienţii Biroului Notarial, primeşte clienţii la sediul Biroului Notarial, asigurând asistenţa lor pe toată durata prezenţei lor în Biroul Notarial
- realizează comunicarea cu clienţii, inclusiv telefonic, prin fax sau e-mail
- efectuează toate operaţiunile necesare îndeplinirii procedurilor notariale de legalizare şi, parţial, de certificare şi autentificare, sub îndrumarea Notarului Public, inclusiv înregistrarea în Registrele Notariale, cu păstrarea corespunzătoare a secretului profesional
- organizează, sub îndrumarea Notarului Public, activitatea de secretariat şi asigură arhivarea şi păstrarea tuturor actelor notariale în deplină ordine şi siguranţă, cu păstrarea corespunzătoare a secretului profesional
- recepţionează, transmite şi înregistrează corespondenţa Biroului Notarial
- efectuează, alături de restul personalului din Biroul Notarial şi sub îndrumarea Notarului Public, redactări de proiecte ale Actelor notariale
- capacităţi excepţionale în comunicarea cu clienţii
- cunoştinţe de operare calculator
- persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilităţi de comunicare şi cu o prezenţă agreabilă
Constituie avantaje:
- experienţă în domeniul notarial
- studii superioare juridice
- cunoaştere unei limbi de circulaţie internaţională
- disponibilitatea pentru lucrul în program prelungit
Se vor discuta la interviu.