Job expirat
-Asigura un flux informational eficient intre managerul companiei, departamentele din cadrul sediului central si punctele de lucru;
-Organizeaza ¿ntalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol ;
-Redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
-Inregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, corespondenta;
-Inregistrarea documentelor interne (adeverinte, memo-uri) si¿ distribuirea lor catre departamentele respective;
-Mentinerea relatiilor cu furnizorii (papetarie, telefonie mobila, etc..);
-Traduceri;
-Studii superioare;
-Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
-Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat ( scris, vorbit)
- Cunoasterea unei alte limbi straine constituie un avantaj;
-Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
-Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente;
-Tinuta business;
-Fluenta verbala;
-Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica;
-Loialitate si confidentialitate.
Pachet salarial atractiv;
Posibilitati reale de promovare;
Mediu de lucru placut si profesionist.
Agentie de turism specializata in turism extern / intern, bilete de avion, organizare evenimente, asigurari; agent DerTour, Meier\'s, ADAC