SALES SUPPORT OFFICER

PATRIA CREDIT

19-02-2015 | EXPIRA LA 21-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura suport pentru reprezentantii de vanzari regionali, in ceea ce priveste intocmirea documentatiilor de credit;
• Receptioneaza si verifica dosarele/ documentatia de credit primita de la reprezentanti vanzari regionali;
• Verifica, analizeaza si completeaza documentatia dosarelor de credit;
• Recepționeaza si verifica documentele de analiza si a instrumentele de plata;
• Monitorizeaza justificarea creditelor conform destinatiei pentru care au fost acordate;
• Monitorizeaza rambursarea la timp si la scadente a creditelor si a intregului portofoliu.


CERINTE

• Studii superioare economice/juridice; de preferat si studii postuniversitare-master in domeniul economic;
• Experienta similara minim 1 an;
• Buna intelegere si cunoastere a produselor financiar- bancare
• Cunostintele bune de operare pe calculator: Ms Office, Internet
• Bune aptitudini de comunicare, planificare/organizare, spirit de observatie, atentie distributiva, capacitate de asimilare de cunostinte noi.

Angajarea se face initial pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire.


DESCRIEREA FIRMEI

Cea mai mare institutie nebancara de microfinantare din Romania, avand o experienta de peste 14 ani de acordare a creditelor pe piata locala.