SALES SUPPORT MANAGER

S.C. ZAREA S.A.

19-10-2007 | EXPIRA LA 18-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

a. Responsabilitati privind managementul bazei de date din vanzari:
Centralizeaza informatiile solicitate din teritoriu, creaza si actualizeaza baza de date a clientilor pentru toate canalele de vanzare ale companiei;
Participa la definirea si monitorizarea modului de implementare a sistemului de routing;
Analizeaza si interpreteaza datele din sistemul de raportare;
Stabileste si defineste conexiuni intre baza de date si sitemul de palmuri;
Administreaza si monitorizeaza atent baza de date de vanzari;
Mentine o stransa relatie cu managementul de vanzari pentru a asigura acuratetea si validitatea informatiilor.

b. Responsabilitati care urmaresc indeplinirea obiectivelor de vanzare:
Defineste legaturi intre obiectivele de vanzare si informatiile din baza de date;
Pregateste, evalueaza si comunica catre echipa de management de vanzari date despre evolutia forecastarilor, a performantei si planului de vanzari;
Monitorizeaza nivelul de indeplinire al obiectivelor de vanzare.

c. Responsabilitati privind suport si consiliere in decizii de business:
Analizeaza trendul de piata in vanzari si face propuneri de eficientizare a modului de indeplinire a obiectivelor de vanzare;
Informeaza managementul de vanzari despre orice posibile deviatii de la procedurile definite pentru managementul din teritoriu si pentru indeplinirea obiectivelor de vanzari.

d. Responsabilitati privind sistemul de raportare:
Intocmeste si transmite catre echipa de management de vanzari rapoartele solicitate;
Propune solutii si intiative de eficientizare a activitatii departamentului de vanzari, pe baza analizelor de trend din rapoartele intocmite;
Este responsabil de acuratetea datelor introduse in sistemul de monitorizare;
Este responsabil de respectarea regulilor de confidentialitate in ceea ce priveste informatiile si documentele cu care intra in contact.


CERINTE

Atitudine:
Seriozitate, responsabilitate si implicare;
Initiativa, dinamism si flexibilitate.

Competente:
Project Management;
Planificare si organizare;
Abilitati decizionale;
Gandire analitica si rezolvare de probleme;
Leadership.

Experienta:
Studii universitare;
Experienta de minim 2 ani in vanzari sau 2 ani experienta responsabilitati de planificare, analiza si raportare in domeniul vanzarilor;
Cunostinte excelente de utilizare calculator (MS Office);
Bune cunostinte de limba engleza;
Carnet de conducere cat. B.


DESCRIEREA FIRMEI

Company member of Schloss Wachenheim Group, Germany.