Sales Support

Confidential

17-02-2014 | EXPIRA LA 19-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

- Suport intern pentru echipa de vanzari cu acoperire nationala
- Suport pentru clienti, solutionare reclamatii, calcul preturi, verificari stocuri
- Organizarea diverselor activitati interne/externe: sedinte, intalniri, deplasari
- Analiza date, rapoarte de vanzari
- Diverse sarcini operationale, logistice sau de marketing
- Analiza piata, identificare oportunitati dezvoltare
- Editeaza si completeaza documente specifice activitatii de vanzari: fise client, fise proiecte, contracte, rapoarte
- Actualizeaza periodic, continuu sau la nevoie: baze de date, rapoarte de vanzari si situatii
- Transmite documente si informatii intra si inter departamental respectand procedurile companiei
- Imbunatateste serviciile departamentului observand, evaluand si propunand actiuni ameliorative.
- Tine evidenta si raspunde direct de documentele companiei ce ii sunt incredintate (in special contractele de vanzare cumparare)
- Rezolva direct solicitarile si reclamatiile clientilor. Tine evidenta acestora
- Monitorizeaza piata si obtine informatii despre: concurenta, potential piata, leaduri de vanzari
- Cauta si solicita oferte de la furnizori pentru necesarul de achizitii solicitat de companie
- Intocmeste rapoarte, grafice si prezentari relevante pentru managementul companiei
- Evalueaza nivelul de satisfactie al clientilor prin metode si procedee specifice selectate de catre companie
- Se informeaza continuu cu privire la noutatile din domeniu, participa la conferinte si evenimente conexe, training-uri, team-building-uri
- Se implica activ in planificarea si organizarea sedintelor periodice si a altor evenimente la care participa compania
- Verifica facturile de la furnizori si concordanta acestora cu platile si agrementele
- Respecta procedurile, ROI, normele etice si de confidentialitate impuse de companie
- Asimileaza sarcini administrative, ale colegilor de departament si din departamentul vanzari la solicitarea managerului direct sau in conditii impuse de situatie.


CERINTE

- Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala
- Orientare catre client si rezultate
- Proactivitate si initiativa
- Capacitate de analiza si sinteza
- Viteza de reactie si rezolvare a problemelor
- Spirit de echipa
- Organizare si setare de prioritati
- Time management
- Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel-in special, Word, Power Point)
- Experienta in unele din urmatoarele domenii: suport vanzari, vanzari, marketing, customer service
- Experienta in amenajari exterioare, constructii (este un plus)
- Limba engleza (minim nivel mediu)
- Limbile germana, maghiara (considerate un plus)