Sales Development Representative - French

CallPoint New Europe

15-03-2013 | EXPIRA LA 17-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Despre rol:
Ca şi Reprezentant Dezvoltare Vânzări (SDR), sunteţi linia întâi între CallPoint şi potenţialii clienţi. Sunteţi responsabili pentru crearea de oportunităţi de vânzare calificate şi pentru atingerea tintelor de creşterea canalelor de vânzare pentru Directorii de Vânzări (SEs) prin prospectarea proactivă a conturilor ţinta.Abilităţile dumneavoastră de a conduce spre posibili clienţi relevanţi, de a cultiva relaţii, descoperi oportunităţi.

Responsabilităţi:

• Îndeplinirea unei cote lunare de oportunităţi de vânzare şi ţinte de creşterea canalelor de vânzare
• Prospectarea proactivă a conturilor ţinta şi colaborarea superiorii pentru stabilirea penetrării în teritoriu şi strategia de dezvoltare.
• Păstrarea unui canal de oportunităţi de vânzare pentru produsele CallPoint în desemnarea teritoriului prin cercetarea conturilor şi crearea de relaţii cu diferite nivele şi departamente multiple în fiecare organizaţie; asigurarea creşterii oportunităţilor prin filtrul vânzărilor.
• Sprijin evenimente: Expoziţii comerciale şi Evenimente,inclusiv anticipare urmări
• Înţelegerea valorii propunerii CallPoint, şi poziţionarea /urmărirea la zi a tendinţelor în industrie şi poziţionarea competitorilor pe piaţă; extragerea de informaţii competitive în urma conversaţiilor cu potenţialii clienţi
• Înregistrarea constantă a activităţilor, informaţii contact/cont,şi date competitive
• Menţinerea la curent în legătură cu tendinţele în industrie şi cu instrumentele/tehnicile de vânzare


CERINTE

• Minimum 1-2 ani experienţă de succes în dezvoltarea vânzărilor, dezvoltarea comercială sau rol în vânzări în cadrul unei companii de servicii de afaceri
• Experienţa în industria externalizării constituie un avantaj
• Experienţa în cold calling de înaltă calitate/volum mare este obligatorie!
• Abilitatea de a echilibra urmările imediate şi responsabilităţile rezultate în urma prospectării
• Articulat – abilităţi excepţionale de comunicare verbală şi scrisă
• Creativ şi ingenios – în special în dezvoltarea mesajelor cu impact mare care să rezoneze cu potenţialii clienţi
• Etică profesională, prezenţă de spirit, încredere şi personalitate interactivă pentru a face faţă întâlnirilor şi expoziţiilor comerciale şi altor evenimente. Dorinţa de a accepta simultan şi de a contribui cu idei noi
• Administrare bună a timpului şi prioritizarea zilnică a sarcinilor în funcţie de impactul dorit
• Pasional dar metodic, şi ducerea la îndeplinirea a sarcinilor în mod sistematic
• Orientat spre echipa cu atitudine pozitivă
• Licenţă în domeniu sau echivalentul în experienţă relevantă
• Fluent în Franceza si cunostinte de Engleza


DESCRIEREA FIRMEI

CallPoint New Europe is a multilingual contact center and BPO provider, delivering high quality services since 2004. The company has got 1200 positions over 4 delivery centers: Sofia and Plovdiv (Bulgaria); Bucharest and Craiova (Romania).

CallPoint is currently serving its clients in +30 languages, primarily in English, German, French, Italian, Spanish and most Eastern European languages.

CallPoint is ISO 9001:2008 and ISO 27001:2005 certified and PCI DSS Compliant Service Provider. The group delivery centers are highly secured; all based in A-class business parks; and equipped with the latest contact center technologies.

CallPoint partners with TELUS International, the global arm of TELUS Corporation, the second largest telecommunications service provider in Canada with over $10 billion (CDN) of annual revenue and more than 12 million customer connections.