Job expirat
-raportarea si analiza vanzarilor pe baza datelor primite de la departamentul comercial
-actualizarea bazei de date clienti
-responsabil comunicare interna
-centralizarea informatiilor referitoare la toate proiectele derulate de departamentul comercial
-verificarea deconturilor pentru departamentul comercial
-negocierea contractelor cu anumiti furnizori
-experienta pe o pozitie similara reprezinta un real avantaj
- cunoasterea excelenta a Excel
-cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
-cunoasterea limbii franceze reprezinta un avantaj
- capacitate de organizare, comunicare, lucru in echipa
-bonus de performanta
-asigurare medicala
-tichete de masa
-telefon mobil
Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.