Retention Specialist

EasyCall Comunicatii

25-07-2007 | EXPIRA LA 24-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Inregistrarea plangerilor clientilor, analiza acestora si identificarea celei mai bune solutii pentru a genera satisfactia clientilor si retinerea acestora
- Promovarea serviciilor companiei


CERINTE

- Abilitati excelente de comunicare si orientare catre client;
- Capacitate de negociere;
- Dinamism si atitudine pozitiva;
- Cunostinte Microsoft Office;
- Experienta in domeniul customer service / proiecte telemarketing sau telesales poate constitui un avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv;
- Sansa de a castiga experienta intr-o echipa de profesionisti;
- Posibilitatea de promovare in cadrul companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

EasyCall Comunicatii - servicii si solutii call center. EasyCall Comunicatii ofera servicii specifice de contact center (customer support, telemarketing, help desk, collection, campanii SMS etc) clientilor si partenerilor sai.