Retail Coordinator

Agroli Group

10-10-2008 | EXPIRA LA 16-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul postului: coordonarea activitatilor legate de functionarea magazinerlor proprii, administrare magazine

Responsabilitati:

-raspunde de gestiunea stocurilor din magazine
-raspunde de fluxul de intrari/iesiri astfel incat sa nu se creeze rupturi de stoc
-stabileste si verifica impreuna cu depatamentul de marketing planograma magazinelor
-instruieste si verifica activitatea vanzatoarelor
-verifica intocmirea documentelor primare si a numerarului
-evalueaza personalul din subordine
-propune metode de eficientizare magazin
-obtine autorizatii de functionare
-tine legatura cu autoritatile


CERINTE

-experinta in FMCG retail minim 3 ani
-organizare, abilitati de planificare,
-abilitatea de a lucra cu echipa,
-corectitudine, dinamism, rezistenta la stress,
-capacitate ridicata de a prelucra rapid informatia, abilitati de a lucra cu tabele si cu cifre,
-cunostinte solide de MsOffice,
-flexibilitate, creativitate, automotivare, constiinciozitate
-carnet de conducere cat B


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
-salariul fix si comision din vanzari
-bonuri de masa
-asigurare medicala de baza
-bonusuri pentru rezultate deosebite
-perspective de a avansa in cariera
- masina de servici


DESCRIEREA FIRMEI

Agroli Group este unul dintre cei mai importanti crescatori de pasari si producatori de carne de pasare din Romania, avand sediul in Crevedia, Dambovita. Obiectivul Agroli este de asi intari pozitia pe piata prin lansarea de produse noi, cresterea portofoliului de clienti si extinderea ariei de distributie. Agroli Group isi dezvolta afacerea avand in centru preocuparea de a oferi consumatorului final produse de cea mai inalta calitate la preturi competitive. Aceasta preocupare pleaca inca din ferme si se regaseste in calitatea furajelor, in atentia si grija cu care sunt crescute pasarile, in rasele selectionate pentru a oferi cea mai frageda si gustoasa carne, in materia prima, in procesele de prelucrare care ofera siguranta produsului finit, in modul de ambalare, de vanzare si de distributie a produselor.