Job expirat
- Propunerea de promotii/ oferte in cadrul Planului Anual ;
- Pregatirea si punerea in practiva a promotiilor/ofertelor ;
- Interfata intre departamentul de marketing, cel de supply chain si cel de vanzari;
- Analiza pietii din punctul de vedere al distributiei, a canalelor de vanzari si a clientilor ;
- Participarea la strategia de marketing si trade marketing ;
- Conceperea si implementarea catalogului de Trade marketing (promotiii, comunicari¿) pe canale de vanzari si clienti ;
- Propune actiuni de parteneriat durabile cu clientii si distribuitorii ;
- Evaluarea fiecarei actiuni , in special a promotiilor (volum de performanta , valoare si rentabiliItate) ;
- Atingerea indicatorilor de Trade Marketing: rezultate, bugete si resurse.
- Studii superioare;
- Minim 3 ani experienta in vanzari (pe produse tehnice) sau marketing;
- Cunostinte temeinice de marketing si de business: piata, competitie, tendinte, produse;
- Capacitate de analiza si interpretare date;
- Cunostinte de previzionare, planificare profesionala si despre piata de anvelope;
- Limba engleza¿ nivel avansat;
- Abilitati de comunicare foarte dezvoltate, usurinta in initierea si sustinerea relatiilor interpersonale;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Creativitate si capacitate de a inova;
- Atitudine proactiva, pozitiva si dinamism;
- Meticulozitate, organizare, atentie la detalii.
- Pachet salarial atractiv.
Suntem o companie romano-austriaca prezenta, din 1999, pe piata romaneasca cu o gama de servicii specializate de consultanta in domeniul resurselor umane, printre care:
- Recrutare si selectie de personal
- Executive search
- Evaluare de personal
- Assessment Center
- Training si Coaching (prin ISG Austria).