Responsabil Tehnico Comercial Canale Alternative

BRD - Groupe Societe Generale

25-06-2015 | EXPIRA LA 25-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura suport tehnico-comercial si de gestiune lucrand in binom cu animarea comerciala:

Tehnico-Comerciale
- participa alaturi de forta de vanzare la prezentarea ofertelor, serviciilor de acceptare la plata a cardurilor si la identificarea solutiilor tehnice particularizate;
- monitorizeaza comerciantii din portofoliul alocat, urmarind cresterea numarului de tranzactii pe terminalele BRD POS/E-Commerce/Multix/ BRD@ffice;
- instruieste personalul comerciantilor acceptanti de carduri privind utilizarea terminalelor precum si asupra eventualelor riscuri de frauda;
- Ofera suport echipelor comerciale din unitatile grupului pentru cunoasterea proceselor de promovare a migrarii tranzactiilor de la ghiseu catre canalele alternative (servicii) – echipamente cash ATM/ROBO/MBA/H24

Gestiune/Analiza
- monitorizeaza instalarea terminalelor si a serviciilor de banca la distanta pentru a informa Responsabilii Piata/Consilierii de clientela despre status actiunilor intreprinse;
- asigura suport functional (conform normelor referitoare la serviciul de acceptare la plata a cardurilor/normelor privind serviciile de banca la distanta);
- recupereaza echipamentele instalate la comerciantii ca urmare a rezilierii contractelor de acceptare;
- urmareste gradul de activitate al serviciilor de banca la distanta si propune solutii specifice
- ofera suport fortei de vanzare din cadrul grupului in scopul respectarii strategiilor comerciale ale bancii;
- monitorizeaza gradul de activitate al echipamentelor cash din cadrul grupului si propune actiuni comerciale de crestere a utilizarii acestora;


CERINTE

- Experienta de 2 ani pe o pozitie echivalenta (monetica / carduri / e-commerce)
- Experienta operationala in suport tehnic clienti
- Absolvent studii economice/tehnice -Cibernetica/IT.
- Cunostinte informatice: Excel, usurinta in asimilarea utilizarii unor aplicatii informatice noi/tehnologii utilizate in serviciile oferite de banca.
- Limbi straine – engleza foarte bine; franceza reprezinta un avantaj
- Orientare spre rezultate
- Orientare spre client


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
- Contract de munca pe perioada nedeterminata

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.