RESPONSABIL TEHNIC

WEBHELP ROUMANIE

14-07-2008 | EXPIRA LA 20-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- managementul echipei tehnice din punctele de lucru din Bucuresti si Galati
- asigurarea bunei functionari a mijloacelor hardware/software
- exploatare tehnica a centrului
- coordonarea schimbului de informatii cu echipa tehnica din Franta
- raportare si urmarirea actiunilor efectuate la nivel de centru
- relatia cu furnizorii locali
- inventar (posturi de lucru, gestionarea stocului)
- participarea la vizitele clientilor /prospectilor


CERINTE

CUNOSTINTE:
- absolvent de Politehnica sau ASE - Facultatea de Cibernetica, avand o experienta semnificativa in domeniu, inclusiv gestionarea unei echipe
- cunostinte operationale Windows (Windows Server 2003, Exchange 2003, Norton antivirus, Windows XP Pro, Microsoft Office)
- cunostinte temeinice de retelistica si telefonie
- polivalenta tehnica in domeniul informaticii si telefoniei (nivel 1)
- limba engleza

APTITUDINI:
- bune abilitati de comunicare
- autonomie, spirit de initiativa
- abilitati de a stabili prioritati
- disponibilitate (in cazul incidentelor tehnice)

CONSTITUIE UN AVANTAJ:
- experienta de 3 ani in retelistica
- experienta intr-un centru de apel
- cunoasterea limbii franceze


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv (salariu, prima de performanta, bonuri de masa, asigurare medicala);


DESCRIEREA FIRMEI

WEBHELP SA este un grup francez, specializat in outsourcing-ul relatiei client, cu 5000 de salariati, 14 centre de contact in Franta, Romania si Maroc.

WEBHELP SA este singurul operator de centre de contact care are certificarile ISO 9001:2000 si NF 345 Service Centre de la Relation Client.

Compania noastra a fost clasata pe locul 1 in topul celor mai dinamice 500 de companii din Europa de catre BusinessWeek.

Infrastructura de inalta capacitate si fiabila, atentia pentru calitatea serviciilor si politica de Resurse Umane pozitioneaza WEBHELP in topul celor mai importante companii.