Responsabil serviciu clienti

Med\\\'Art

17-03-2008 | EXPIRA LA 16-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Realizarea cotei lunare de vanzari prin contactarea de noi clienti, intretinerea celor existenti, evidenta lucrari:
- Contacteaza potentiali clienti si gestioneaza relatiile cu clientii fidelizati;
- Negociaza cu clientii valoarea lucrarilor, termenele de executie precum si conditiile de plata;
- Sustine proiectul în fata clientului
- Tine evidenta comenzilor directe atat din punct de vedere administrativ cat si financiar.

Feed-back asupra interactiunii cu celelalte departamente si clienti.
- Comunica in timp util sefului ierarhic toate problemele pe care le are in relatiile cu clientii sau cu celelalte departamente, consultandu-se cu acesta in privinta proiectelor majore.
- Propune solutii pentru cresterea volumului de vanzari;
- Comunica departamentelor implicate sau clientilor directi problemele aparute si propune modalitati de solutionare a acestora.


CERINTE

- Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara constituie avantaj;
- Studii superioare, cursuri de specialitate;
- Permis conducere categoria B;
- Bun organizator, abilitati de comunicare si persuasiune.
- Constituie atu - portofoliu de clienti


BENEFICII OFERITE

- birou, telefon, calculator, masina de serviciu
- comision pe fiecare lucrare incasata


DESCRIEREA FIRMEI

Med\\\'Art este o agen?ie full-service (B.T.L. & A.T.L.) ce de?ine deja o serie larg? de conturi c??tigate.
Gama de clien?i devanseaza domeniului medico-farmaceutic, evolu?ia Med’Art r?mânând deschis? spre noi repere.
Serviciile de activitate :
• Creatie grafic?, copywriting, DTP, pre-press
• Concepere, implementare campanii ATL
• Concepere, implementare campanii BTL
• Produc?ie / tipar