Responsabil Serviciu Clienţi

SC YVES ROCHER ROMANIA SRL

07-08-2012 | EXPIRA LA 09-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestiunea Relaţiei cu clienţii:

- Încadrarea activităţii de relaţii cu clienţii : asistenţă şi reclamaţii, SAV (asistenţă după vânzare), proceduri serviciu clienţi;
- Determinare strategii şi priorităţi operaţionale;
- Conceperea unei politici în relaţia cu clienţii în conformitate cu viziunea companiei şi nevoile pieţei;
- Garantarea unei coordonări şi comunicări optime cu departamentele şi funcţiile cheie (marketing, resurse umane, tehnic);
- Definirea şi gestionarea unui chestionar de Satisfacţie a clienţilor;
- Implementarea unor planuri de dezvoltare continuă şi de indicatori de performanţă competenţi după constatarea disfuncţiilor şi identificarea axelor de dezvoltare;
- Contribuţie la evoluţia şi gestiunea procedurilor şi instrumentelor folosite în relaţia cu clienţii.

Gestiunea CRC (Centrul de Relaţii cu Clienţii):
- Participarea într-o manieră operaţională la implementarea de noi furnizori CRC;
- Definirea obiectivelor operaţionale;
- Controlarea şi garantarea respectării legislaţiei, discursului şi procedurilor;
- Asigurarea zilnică a unei comunicări fluide şi reactive cu furnizorii (informare ascendentă şi descendentă);
- Asigurarea unui bun nivel de informare şi formare a partenerilor;
- Controlarea bunei executări a contractului şi atingerea obiectivelor cantitative şi calitative;
- Stimularea comitetelor de conducere regulat;
- Producerea unui raport de activitate complet şi regulat.

Performanţă comercială:
- Dezvoltarea cifrei de afaceri prin intermediul instrumentelor de televânzări şi vânzări adiţionale.


CERINTE

În vederea dezvoltării activităţii pe piaţa din România, Yves Rocher România recrutează o persoană pentru postul de Responsabil Serviciu Clienţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Yves Rocher numără în prezent 15 000 colaboratori la nivel mondial si realizează o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de euro în cele 88 de ţări în care activează.