Responsabil raportare relatii clienti

RENAULT TECHNOLOGIE ROUMANIE

08-06-2011 | EXPIRA LA 08-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Actualizeaza structura si continutul rapoartelor (referitor la serviciul relatii cu clientii, pentru diferite tari / regiuni), astfel incat sa raspunda solicitarilor de informare primite din cadrul Grupului Renault (Romania sau Franta);
- Verifica validitatea si coerenta datelor prelucrate;
- Raspunde tuturor cererilor interne de raportare (recurente sau ad’hoc) ale serviciului de relatii cu clientii, respectand termenele agreate.


CERINTE

- Absolvent studii superioare in domeniile informatica/ statistica / matematica;
- Cunostinte avansate in informatica: Visual Basic pentru Excel si Acces;
- Cunostinte de Business Object reprezinta un avantaj;
- Limba Engleza – avansat si Limba Franceza – mediu
- Minim 1 an experienta in lucrul cu bazele de date, reporting;
- Capacitate de sinteza si de analiza;
- Rigoare, organizare, autonomie ;
- Capacitate de lucru transversal cu diferiti interlocutori;
- Capacitate de lucru in echipa;
- Orientare catre client.


DESCRIEREA FIRMEI

Renault Technologie Roumanie este noul centru de dezvoltare si cercetare in domeniul ingineriei Renault. Prezent in 118 tari si reprezentand prima marca europeana, Renault este astazi al patrulea constructor mondial prin alianta cu Nissan.
Viitorilor angajati le oferim oportunitatea de a evolua profesional, de a se forma pe parcursul carierei si de a lucra intr-o companie cu un mediu de lucru placut.