Responsabil proces - PROSOLUTION

Telekom Romania Communications S.A.

18-05-2016 | EXPIRA LA 17-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Identificarea zonelor si a situatiilor de risc sau neindeplinirea obiectivelor cu ajutorul aplicatiilor sau rapoartelor
• Verificari si testari asupra echipamentelor conform procedurilor de lucru sau necesitatilor
• Monitorizarea activitatii agentilor de teren pe baza rapoartelor
• Urmarirea si indeplinirea planului de proiect.
• Receptia si trimiterea catre service a echipamentelor defecte
• Solicitari de activare, blocare, schimbare a SIM-urilor agentilor de teren
• Oferirea de suport tehnic agentilor de teren si a oricaror entitati interne care contribuie la atingerea obiectivelor de vanzari
• Documentarea solutiilor tehnice puse la dispozitie de furnizorii de solutii
• Realizarea de rapoarte specifice activitatii
• Oferirea de suport in trainingul si pregatirea utilizatorilor pentru utilizarea instrumentelor specifice
• Adaptarea si identificarea nevoilor de instruire tehnica şi dezvoltare in functie de evolutia vanzarilor, a fluctuatiei de personal aferent fortei de vanzare si de dezvoltare de noi servicii si produse
• Crearea de materialele de training specifice, intr-o maniera eficienta, care sa poate fi asimilate de cursanti si duplicate in functie de necesitatile de afaceri, fara generarea de costuri suplimentare
• Documentarea si reproducerea erorilor si a problemelor tehnice in vederea solutionarii de catre echipele tehnice
• Completarea documentelor necesare pentru buna desfasurare a activitatii
• Completarea in sistemele specifice a activitatilor effectuate
• Arhivarea si stocarea de documente specific
• Arhivarea, inregistrarea si stocarea de echipamente tehnice (tablete, telefoane, SIM-uri, incarcatoare etc.) alocate pentru activitate
• Deplasare ocazionala pe teren


CERINTE

RESPONSABILITATI:

• Identificarea zonelor si a situatiilor de risc sau neindeplinirea obiectivelor cu ajutorul aplicatiilor sau rapoartelor
• Verificari si testari asupra echipamentelor conform procedurilor de lucru sau necesitatilor
• Monitorizarea activitatii agentilor de teren pe baza rapoartelor
• Urmarirea si indeplinirea planului de proiect.
• Receptia si trimiterea catre service a echipamentelor defecte
• Solicitari de activare, blocare, schimbare a SIM-urilor agentilor de teren
• Oferirea de suport tehnic agentilor de teren si a oricaror entitati interne care contribuie la atingerea obiectivelor de vanzari
• Documentarea solutiilor tehnice puse la dispozitie de furnizorii de solutii
• Realizarea de rapoarte specifice activitatii
• Oferirea de suport in trainingul si pregatirea utilizatorilor pentru utilizarea instrumentelor specifice
• Adaptarea si identificarea nevoilor de instruire tehnica şi dezvoltare in functie de evolutia vanzarilor, a fluctuatiei de personal aferent fortei de vanzare si de dezvoltare de noi servicii si produse
• Crearea de materialele de training specifice, intr-o maniera eficienta, care sa poate fi asimilate de cursanti si duplicate in functie de necesitatile de afaceri, fara generarea de costuri suplimentare
• Documentarea si reproducerea erorilor si a problemelor tehnice in vederea solutionarii de catre echipele tehnice
• Completarea documentelor necesare pentru buna desfasurare a activitatii
• Completarea in sistemele specifice a activitatilor effectuate
• Arhivarea si stocarea de documente specific
• Arhivarea, inregistrarea si stocarea de echipamente tehnice (tablete, telefoane, SIM-uri, incarcatoare etc.) alocate pentru activitate
• Deplasare ocazionala pe teren


CERINTE:

• Studii medii finalizate (absolvent liceu cu diploma de bacalaureat); studii superioare constituie un avantaj
• Experienta anterioara constituie un avantaj
• Atitudine respectuoasa, proactiva si bine intentionata
• Atentie la detalii, seriozitate, responsabilitate
• Abilitati de relationare si comunicare


Contractul va fi pe perioada determinata de 3 luni, cu posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata.
Angajarea se va face prin partener Telekom - Prosolution.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.