Job expirat
Asigurarea indeplinirii obiectivelor stabilite prin optimizarea mijloacelor, solutiilor tehnice si a resurselor disponibile.
Supervizarea riscurilor la nivelul platformelor operationale si urmarirea aplicarii si respectarii normelor, procedurilor si instructiunilor bancii privind activitatea operationala a Directiei Contact Center.
Preocupare pentru evolutia si imbunatatirea perimetrului de activitate al Directiei Contact Center si totodata pentru aplicatiile utilizate.
Studii si experienta:
Studii superioare
Cunostinte avansate ale programului MS Office
Cunostinte CRM, IVR, baze de date, reporting (cu precadere SAS)
Cunostinte de limba engleza
Experienta in domeniul bancar/IT
Experienta in intelegrea si interpretarea proceselor de business in Call center constituie un avantaj
Profilul candidatului:
Gandire analitica
Initiativa
Foarte buna comunicare
Persoana dinamica, atenta la detalii, capabila sa-si gestioneze eficient timpul
Orientare catre rezultate
Spirit de echipa
Empatie
Tip de contract: Contract pe perioada nederminata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.