Responsabil linie de servicii (IT)

BRD - Groupe Societe Generale

04-04-2012 | EXPIRA LA 04-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestiunea relatiei intre departamentul IT si clientii sai (entitati din cadrul grupului SG), pentru un ansamblu de servicii furnizate, in diferite etape ale ciclului de viata al serviciilor: cererea de servicii, contractare, acceptanta, exploatare, ameliorare.


CERINTE

Experienta in gestiunea serviciilor conform metodologiei ITIL
Stapanirea corespunzatoare a elementelor de cultura generala IT&C
Cunostinte privind planificarea de business, gestiunea riscurilor, gestiunea calitatii, gestiunea achizitiilor
Metodologii de control al costurilor si achizitiilor
Bune abilitati de prezentare
Calitati de negociere
Calitati pedagogice
Comunicare, orala si scrisa, cu impact
Capacitate de analiza si sinteza, dinamism, initiativa ;
Simt de raspundere ridicat, obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ bancar ;
Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor ;
Abilitati de lider de echipa;
Spirit de echipa
Cunoasterea limbilor franceza si engleza, nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.