Responsabil linie de servicii

Banca Transilvania

06-05-2014 | EXPIRA LA 05-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

[Responsabilitati in Relatia cu Clientii]

* Asigurarea functiei de corespondent unic pentru toti clientii unui serviciu si/sau pentru toate serviciile furnizate unui client, pentru intregul ciclu de viata al serviciilor
* Coordonarea si animarea relatiei intre clienti si Dep. Gestiune Infrastructura si Productie IT, identificarea disfunctionalitatilor din aceasta relatie si propunerea masurilor de ameliorare
* Participarea la verificarea periodica a nivelului de satisfactie al clientilor
* Relatia transversala cu entitatile din Dep. Gestiune Infrastructura si Productie IT, pentru a asigura fezabilitatea si calitatea serviciului, crearea acestuia, activarea si functionarea lui propriu-zisa

[Responsabilitati in Gestiunea Cererii de Servicii]

* Constituirea ofertei de servicii, ca demers reactiv sau proactiv la cererile clientilor, asigurand pertinenta tehnica si economica a acestei oferte
* Definirea conditiilor in care sunt propuse si furnizate serviciile din portofoliul gestionat
* Actualizarea in Catalogul de Servicii al Dep. Gestiune Infrastructura si Productie IT a descrierii serviciilor din portofoliul gestionat
* Prezentarea si promovarea catre clienti a serviciilor din Catalogul Dep. Gestiune Infrastructura si Productie IT
* Realizarea echilibrarii contului de exploatare al serviciului, astfel incat costurile necesare furnizarii serviciului sa fie (cel putin) egale cu veniturile rezultate din prestarea respectivului serviciu
* Evaluarea, urmarirea periodica si optimizarea (re-evaluarea) costurilor asociate serviciului, in vederea asigurarii unui raport competitiv calitate/pret

[Responsabilitati in Contractarea Serviciilor]

* Asistarea clientilor in exprimarea necesitatilor si nivelurilor de servicii asteptate
* Participarea activa la negocierea si renegocierea contractelor cu furnizorii interni si externi

[Responsabilitati in Acceptanta Serviciilor]

* Identificarea indicatorilor relevanti ce caracterizeaza functionarea serviciilor
* Negocierea cu clientii a conventiilor de exploatare, pentru agrearea conditiilor in care serviciile sunt oferite, integrat, de catre Dep. Gestiune Infrastructura si Productie IT, precum si redactarea Contractului de Servicii (SLA) si a Conventiilor de Exploatare (OLA)

[Responsabilitati in Furnizarea Continua si Ameliorarea Serviciilor]

* Realizarea regulata a statisticilor indicatorilor relevanti si a tendintelor de evolutie asociate, declinate pentru fiecare client (tablouri de bord)
* Supravegherea respectarii angajamentelor de serviciu catre client, prin intermediul tablourilor de bord
* Propunerea ameliorarilor pentru procesele operationale sau pentru procedurile de lucru, in scopul indeplinirii angajamentelor luate prin Contractele de Servicii (SLA) si prin Conventiile de Exploatare (OLA)

[Responsabilitati in Metodologia de Gestiune a Serviciilor]

* Definirea si ameliorarea proceselor asociate gestionarii serviciilor
* Gestiunea documentara a procedurilor, Conventiilor de Exploatare si Catalogului de Servicii, cu respectarea regulilor de formatare si versionare
* Informarea permanenta cu privire la conditiile si costurile serviciilor similare din piata interna si externa
* Promovarea in cadrul Dep. Gestiune Infrastructura si Productie IT a “culturii client”


CERINTE

Cunostinte:



* Gestiunea serviciilor conform metodologiei ITIL
* Stapanirea corespunzatoare a elementelor de cultura generala IT&C
* Cunostinte privind planificarea de business, gestiunea riscurilor, gestiunea calitatii, gestiunea achizitiilor (gestiune de proiect)
* Metodologii de control al costurilor si achizitiilor



Studii

* Studii superioare de profil – tehnice (Automatica, Informatica, Electronica, Electrotehnica, Cibernetica)



Experienta

* Minim 3 ani in domeniul sistemelor informatice



Profilul candidatului:

* Stapanirea tehnicilor de prezentare si de conducere a reuniunilor
* Calitati de negociere
* Comu icare orala si scrisa, cu impact
* Capacitate de analiza si sinteza
* Dinamism, initiativa
* Simt de raspundere ridicat, obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ bancar
* Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor
* Abilitati de lider de echipa
* Spirit de echipa


BENEFICII OFERITE

Tip de contract: Contract pe perioada nederminata

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

Piesa centrala a GRUPULUI FINANCIAR BT
Management international
15% BERD – actionariat si peste 500 de banci corespondente in intreaga lume
Emitent transparent la Bursa de Valori Bucuresti
Peste 500 unitati in toata tara
Vizeaza calitatea si excelenta bancara, flexibilitate,
concept puternic de «client service»