Job expirat
SARCINI SI ATRIBUTII
* Primeste cererile de oferta din partea clientilor cu privire la necesarul de achizitii piese auto.
* Folosirea programelor specializate pentru identificarea pieselor si componentelor auto.
* Identificarea gamei de oferta pentru achizitionarea pieselor de la mai multi furnizori si intocmirea ofertei finale.
* Prezentarea ofertelor clientului interesat si consilierea acestuia catre alegerea cea mai potrivita nevoilor acestuia.
* Primirea acceptului clientului si efectuarea comezii pentru achizitionarea de piese necesare reparatiei auto.
* Urmarirea efectuarii livrarilor comandate si receptionarea pieselor conform comenzii lansata.
* Mentine legatura cu furnizorii de piese si accesorii auto.
* Urmareste indeaproape derularea activitatii de achizitie si ofertare.
Pentru ocuparea acestui post CERINTELE sunt:
* Absolvent studii medii/superioare;
* Experienta minim 6 luni pe post similar;
* Cunostinte de limba engleza la nivel mediu;
* Cunostinte operare PC: Ms Office, avantaj: program identificare piese auto;
* Permis auto, categoria B, reprezinta avantaj.
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana organizata, dinamica, cu initiativa in sfera sa de competenta, un bun negociator, cu abilitati de comunicare si relationare interumana.
BENEFICII:
- Salariul NET lunar este de 1200 RON;
- Pentru perioada de proba salariul net este cuprins intre 1000-1200 RON;
- Se ofera bonificatii periodice, decontare transport;
- Program de lucru la sediu L-V, 09:00-18:00;
- Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca.
DESCRIEREA COMPANIEI:
CLIENTUL NOSTRU ESTE O COMPANIE CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE COMERCIALIZAREA DE PARTI SI COMPONENTE AUTOVEHICULE SI REPARATII AUTO. Locatia companiei este in Bucuresti, sector 3.
Recrutare si selectie personal
DESCRIEREA COMPANIEI:
CLIENTUL NOSTRU ESTE O COMPANIE CE ARE CA OBIECT DE ACTIVITATE COMERCIALIZAREA DE PARTI SI COMPONENTE AUTOVEHICULE SI REPARATII AUTO. Locatia companiei este in Bucuresti, sector 3.