Responsabil financiar/ Specialist Relatii Publice/ Casier/ Gestionar

HUMANGEST GROUP

30-06-2011 | EXPIRA LA 30-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Humangest Group va pune la dispozitie servicii de calitate in aria resurselor umane: recrutare si selectie personal pe perioada ne/determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporare, formare si integrare profesionala.
Pentru mai multe detalii, vedeti www.humangest.ro.
Humangest cauta pentru unul dintre clientii sai:
- responsabil financiar
- specialist relatii publice
- casier/gestionar


CERINTE

RESPONSABIL FINANCIAR
Cerinte:
- studii superioare economice/tehnice si experienta de minumum 3 ani in management financiar;
- cunostinte avansate de limba italiana si/sau engleza;
- asigura managementul financiar al proiectului, intocmirea documentatiei financiare in relatia cu banca, legatura cu furnizorii, inclusiv de servicii de contabilitate si audit;
- deschide contul bancar aferent proiectului;
monitorizeaza bugetul, asigura controlul costurilor;
- elaboreaza raportul financiar, cereri de rambursare si se asigura ca sunt conforme si complete;
- interactioneaza cu OI pentru gestionarea financiara corecta a proeictului cu responsabilii parteneriatului;
- asigura rapoartele financiare pentru organele de control;
- controleaza modul in care este gestionat patrimoniul proiectului.

SPECIALIST RELATII PUBLICE
Cerinte:
- studii superioare de lunga durata in domeniul stiintelor comunicarii, vechime in specialitate de minim 2 ani;
- implicarea directa in organizarea de evenimente: seminarii, conferinte;
- dezvoltarea relatiilor cu mass-media si cu potentialii clienti;
- monitorizarea permanenta a pietei de profil;
- redactarea, transmiterea si monitorizarea de comunicate de presa, news-lettere, materiale cu caracter editorial, publicitar, conform Manualului de Identitate Vizuala;
- utilizarea programelor de specialitate de tip: Ilustrator, Photoshop, Corel Draw;
- diseminarea de informatii catre jurnalisti, actionari, investitori, instituii guvernamentale si toate categoriile de public ce fac parte din sfera de interes;
- legatura permanenta cu clientul sau echipa manageriala a organizatiei pentur care lucreaza;
- comunicarea orala si eficienta cu indivizi din grupuri in cadrul intalnirilor, prezentarilor sau alte tipuri de evenimente colective;
- asigura suport pentru activitatile transnationale.

CASIER/GESTIONAR
Ocupantul postului va avea sarcini de gestiune si casierie, plati si activitati colaterale:
responsabilitati gestiune:
colaborare la intocmirea referatului de necesitate, receptia materialelor/marfuri, intocmire documente de intrare in gestiune, eliberare material de gestiune pe baza de referat, intocmire documente de consum, transmitere documente catre contabilitate pentru a fi inregistrate, intocmire fise magazine, actualizarea registrului cu numere de inventar si aplicarea acestora fizic, intocmeste si actualizeaza lista cu obiectele de inventar date in folosinta, gestionare mijloace fixe, inventariere periodica a stocurilor, trasnmiterea in timp util a produselor si cantitatilor de aprovizionat pentru produsele epuizate pe stoc, colaborarea la inventarierea de sfarsit de an, fotocopierea si arhivarea documentelor, alte situatii solicitate.
responsabilitati casierie:
- centralizeaza necesarul de plati si planifica retragerile de numerar, gestioneaza numerarul cat si bonurile de valoare in societate, elibereaza necesarul din casierie pe baza de referat, intocmeste referate de plata, raspunde de respectarea plafoanelor de casa, intocmeste zilnic situatia disponibilului in numerar al firmei si raspunde de existenta cronologica la zi si completa a extraselor de cont, verifica justificarea avansurilor acordate prin deconturile de cheltuieli, urmareste si raporteaza justificarea avansurilor spre decontare in lei si valuta in termen legal, verifica initial corectitudinea intocmirii ordinelor de deplasare, tine la zi evidenta registrului de casa, urmareste intocmirea corecta a documentelor justificative, alte activitati specifice.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.