RESPONSABIL DERULARE CONTRACTE SI OFERTARE- companie ce produce si distribuie masini unelte si scule electrice

ABC Human Capital

23-04-2008 | EXPIRA LA 23-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie cu capital strain ce activeaza in productia de masini si scule pentru prelucrari metal si lemn. Cu sediul central in Cehia, compania activeaza in mai multe tari din Europa, intre care si Romania. Oferind cele mai bune produse din clasa masinilor de prelucrare a lemnului si metalului - din punct de vedere al performantelor tehnice in raport cu pretul si calitatea, compania asigura clientilor sai servicii de instalare a utilajelor, mentenanta, suport tehnic direct si prin distribuitori precum si service in perioada de garantie si post garantie.
Detinator al certificarii « Investment in people », grupul isi propune sa dezvolte o relatie de lunga durata cu partenerii zonali si sa realizeze o distrubutie nationala a produselor sale.

REPONSABILITATI:
- Raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu
- Intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (chitante si dispozitii de plata/incasare), etc.
- Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale
- Intocmeste oferte de marfuri
- Acorda asistenta din puncy de vedere tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti
- Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale
- Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu
- In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.


CERINTE

- Experienta relevanta ca si Asistent / Specialist vanzari minim 2 ani
- Studiile superioare constituie avantaj
- Engleza sau rusa scris/vorbit
- Excelente abilitati de comunicare, negociere si organizare
- Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor
- Personalitate dinamica cu initiative, spirit convigator si orientat spre rezultate
- Cunostinte operare calculator (Office, Excel).


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii solid organizate la standarde internationale
- Mediu si conditii de lucru deosebite
- Pachet salarial corespunzator performantelor.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.