Responsabil clienti service(mecanica sau garantii)

Romtrailer service

06-03-2008 | EXPIRA LA 05-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Promoveaza si reprezinta imaginea companiei si numele marcii prin atitudine, cunostinte si orientarea catre client, avand permanent o prezenta agreabila si o tinuta decenta.

-programeaza lucrarile de service

-deschide si inchide comanda de lucru

- preluare si redirectionare clienti service catre zonele de interes
- preluare si redirectionare apeluri telefonice
- oferirea de informatii generale de service


CERINTE

Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara (receptie clienti) sau in relatia cu clientii(vanzari ,etc)
Studii medii (studiile universitare tehnice reprezinta un avantaj);
Cunostinte de limba engleza (germana reprezinta un plus);
Cunostinte de operare pe computer (Word, Excel, PowerPoint, Office Outlook);
Abilitati de negociere, comunicare scrisa si verbala;
Atentie distributiva;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
Capacitatea de a lucra in echipa.


DESCRIEREA FIRMEI

Reprezentanta Schmitz Cargobull, unde puteti beneficia de:
- reparatii in garantie si post-garantie pentru semiremorci SCHMITZ Cargobull, SPITZER Silo etc;
- reparatii orice fel de remorci, semiremorci si suprastructuri: Carnehl, Fliegl, Kögel, Krone, Langendorf, Magyar, Meiller, Schmitz Cargobull, Schwarzmüller si SpitzerSilo;
- service autorizat GHH Rand, HYVA, SAF, WABCO si ZEPRO;
- reparatii in caz de accidente; derulare directa prin asigurator;
- reparatii structuri frigorifice, suprastructuri, prelate, caroserii, ferroplast si sasiuri;
- montaj semiremorci SCHMITZ CARGOBULL si KÖGEL noi aduse in kit din Germania;
- montaj suprastructuri pentru camioane de distributie;
eliberare certificate ATP (service agreat de TÜV München);
- montaj si reparatii instalatii GHH (compresoare);
- montaj si reparatii instalatii hidraulice HYVA;
- montaj si reparatii instalatii de ridicat BÄR si ZEPRO ;
- montaj si reparatii instalatii de franare KNORR si WABCO.