RESPONSABIL CALITATE

eMAG.ro

28-09-2008 | EXPIRA LA 04-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- mentine si imbunatateste sistemul de management de calitate implementat;
- actualizeaza si dezvolta procedurile de lucru existente in organizatie;
- crearea de noi proceduri de lucru, pregatirea standardelor interne de calitate (proceduri de lucru, reguli de lucru, standarde) si urmarirea si asigurarea aplicarii acestora;
- analizeaza procesele existente si lucreaza cu fiecare departament in parte pentru imbunatatirea acestora;
- efectueaza auditurile interne de sistem si proces;
- se asigura de veridicitatea si acuratetea tuturor datelor cu privire la calitate si colaboreaza cu alte departamente pentru pregatirea rapoartelor cu privire la mentinerea sau imbunatatirea calitatii;


CERINTE

- absolvent studii universitare de preferat in domeniul tehnic sau economic
- absolvent cursuri de instruire Manageri Sistem Calitate
- cunostinte generale privind Implementarea SMC
- cunostinte specifice ale Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001
- cunostinte privind proiectarea si implementarea sistemelor de management al calitatii conform seriei de standarde SR EN ISO 9000/2001
- elemente de baza privind abordarea economiei organizatiei (bilant, calculul profit/pierderi)
- limba engleza fluent
- cunostinte de operare pe calculator si MS Office
- cunostinte Sharepoint – constituie avantaj
- experienta pe un post similar: minim 6 luni

Abilitati:

- foarte bune abilitati de comunicare
- abilitati de organizare si planificare
- lucru in echipa/colaborare
- orientare catre rezultate
- initiativa si pro-activitate
- atitudine pozitiva


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa.
- pachet salarial motivant.
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end.

In cei sase ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert. Anul acesta, eMAG devenit prima companie de comert online din Top 100 Capital, ocupand locul 50 in clasamentul celor mai bune companii angajatoare.

Prin activitatea pe care o desfasoara, eMAG.ro sustine dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind mai multe locuri de munca de inalta specializare, intr-o industrie in plina evolutie. Compania contribuie la formarea de specialisti in domenii asociate comertului online, de la programare, project management, pana la marketing, comunicare si vanzari, arii in care posibilitatile de specializare in invatamantul romanesc sunt limitate.