Responsabil Administrativ și Financiar

Academia de HR

05-03-2020 | EXPIRA LA 05-03-2020

Job expirat

RESPONSABILITATI

Academia de HR recrutează pentru Clientul sau, una dintre cele mai vechi companii de construcții din lume, cu o istorie impresionanta de realizări și proiecte derulate la nivel global pe parcursul a un secol de activitate. O companie puternica și apreciata, care a rezistat probei timpului alături de lucrările sale prezente în toata lumea.
Compania oferă o gama larga de activități din arii variate precum lucrări civile (drumuri, cai ferate, aeroporturi, infrastructura de apă, tuneluri și poduri) dar și clădiri de business, rezidențiale sau de utilitate publica (spitale, stadioane, muzee, etc). Proiectele realizate se disting prin calitate, durabilitate, eficienta energetica și magnitudine, unele dintre ele fiind proiecte grandioase menite sa reziste și să producă beneficii de-a lungul a multor generații în unele dintre cele mai mari și aglomerate metropole din lume.
Pe lângă proiectele ambițioase pe care le realizează compania, echipa de top de care dispune reprezintă unul dintre cele mai importante atuuri ale sale deoarece astăzi, oamenii fac diferența.
O companie cu o astfel de istorie nu poate exista decât fiind clădita pe valori puternice precum respect pentru oameni, pentru mediu și pentru viitor.
In Romania compania are de asemenea o prezenta îndelungata de peste 15 ani, fiind un partener important pentru mari proiecte de infrastructura, unele emblematice și de importanta strategica, fiind recunoscuta în prezent ca una dintre cele mai bine cotate companii de construcții din țară.

Descrierea Jobului
Căutam 1 Responsabil Administrativ și Financiar pentru un mare proiect de Construcții Edilitare din zona Arad.
Misiunea principala a postului este sa supervizeze activitatea pe partea Administrativ-Financiara a proiectului la site-ul de construcție din zona Arad. Este un job de tip multi-rol care combina responsabilități, atribuții și competente din mai multe arii, dar în principal Administrativ și Financiar.
Atentie, post pe durata determinata de 1 an cu (mare) posibilitate de prelungire pe termen lung și în alte proiecte, nationale sau internationale. Câteva exemple concrete de responsabilități sunt prezentate în continuare:

Responsabilitati
• Inchiderea lunara analitica a contabilitatii proiectului in care lucreaza pentru Sediul central.
• Reprezintă compania în relațiile cu terții (întâlniri, negocieri, etc)
• Organizează activitatea la site-ul de lucru pe partea administrativa atât intern cat și în relație cu terți externi (contracte de munca respectiv contracte cu furnizori și parteneri în proiect, respectare termeni și termene de execuție contractuale, relația cu furnizorii)
• Supervizează și monitorizează activitatea de la punctul de lucru pe partea financiar-contabila (nu face contabilitate direct dar trebuie să aibă capacitatea de a înțelege situațiile financiare și modul în care sunt cheltuiți banii alocați)
• Propune şi implementează soluții la problemele curente din domeniul alocat
• Verifică respectarea proiectului cf. calendar și centralizează documentele aferente
• Se deplasează pe șantier pentru verificări adhoc (cand este cazul)
• Realizează diverse rapoarte de status privind stadiul proiectului sub aspectul execuției bugetare, planuri de activitate
• Monitorizează închiderilor lunare contabile
• Pregatesteste bugetul lunar de trezorerie
• Contribuie la elaborarea bugetelor de venituri și cheltuieli.
• Verifica și gestioneaza situatia încasărilor și plăților aferente proiectului


CERINTE

Candidatul Ideal
• Educație și Experiență
o Studii Superioare: Economie/Business Administration.
o Min. 7-9 ani experiența din care ideal cel puțin un proiect în domeniul de construcții/ infrastructura
o Cunoștințe de SAP - un (mare) avantaj
• Alte cerințe
o Cunoștințe temeinice de limba Engleza (o parte din personal este expat iar cele mai multe dintre documente sunt în Engleza)
o Cunoștințe de MS Office (Word/Excel)
o Abilități de comunicare și relaționare eficientă
o Permis de conducere cat. B
• Personalitate
o Autonomie și independenta
o Seriozitate
o Atenție la detalii
o Corectitudine și integritate


BENEFICII OFERITE

Ofertă
• Companie globală de renume, un brand reputat și respectat pe segmentul său
• Proiecte mari, frumoase, de portofoliu, diverse și ambiționase
• Veți face parte dintr-o echipă cu un nivel înalt de calificare, colegi profesioniști, cu inteligență și competențe tehnice de top
• Mediu de lucru prietenos, un climat bazat pe respect și recunoaștere
• Tichete de masa
• Asigurare medicala
• Mașina de serviciu
• Telefon mobil, abonament voce și date
• Salariu (foarte) atractiv
• Pachet consistent de relocare (acoperire costuri cazare etc) pentru cei din arealul mai îndepărtat de Arad.
• Posibilități reale de promovare într-o companie aflată în plină expansiune și proiecte în creștere
Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de creștere și dezvoltare profesională într-o companie de succes!


DESCRIEREA FIRMEI

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin proiectele noastre de recrutare, cursurile si serviciile noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania. Avem 20 de ani de experiență și sute de proiecte de recrutare de succes! Recrutori Seniori! Domenii recrutare: Vânzări, Management, IT, HR, Financiar, Juridic, Logistică, Inginerie. Facem recrutare cu pasiune, avem rezultate, găsim candidați!

Mai multe joburi, articole, materiale pe academiadehr.ro