RESPONSABIL ACHIZITII

TRENKWALDER-SOBIS S.R.L.

31-03-2007 | EXPIRA LA 06-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o comapnie olandeza care importa si distributie materiale pentru constructii, ce activeaza in piata din Romania de aproximativ 10 ani.

- Elaboreaza si lanseaza comanda catre furnizori externi, urmarind obtinerea confirmarii de primire a acesteia;
- Urmareste nivelul stocului de produse achizitionate de la furnizori;
- Mentine legatura cu departamentul de logistica si depozitare.


CERINTE

- Absovent studii superioare;
- Cunoasterea avansata a MS Office;
- Cunostinte foarte bune de limba ENGLEZA;
- Capacitate organizatorica, spirit de echipa, munca individuala, capacitate de decizie, perseverenta.


BENEFICII OFERITE

Se ofera pachet salarial atractiv;
Oportunitatea de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA UNEI ORGANIZATII. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Arad!