Reprezentanti servicii tehnice clienti - Directia Clienti Mari (RS-VCM)

ROMTELECOM

04-07-2008 | EXPIRA LA 10-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura reprezentantilor de vanzari suportul necesar vanzarii serviciilor si produselor.
• Serveste ca legatura de comunicare intre clienti si personalul de vanzari pentru a asigura receptivitate maxima.
• Raspunde apelurilor clientilor intr-un mod profesional.
• Identifica problemele in functie de informatiile furnizate de clienti.
• Informeaza clientii asupra situatiei lor financiare si ofera explicatii la solicitarile acestora.
• Primeste solicitari/contracte din partea clientilor/reprezentantilor de vanzari, le introduce in bazele de date si urmareste executarea lor in termenul solicitat de client sau conform contractului incheiat.
• Anunta clientul privind stadiul implementarii solicitarii/contractului.
• Respecta programele si procedurile specifice locului de munca.


CERINTE

• Studii medii.
• Studiile superioare reprezinta un avantaj.
• Experienta in domeniul relatiilor cu clientii.
• Cunostinte de operare PC.
• Orientare catre client si rezolvarea problemelor.
• Cunostinte de limba engleza - nivel mediu.
• Abilitati de comunicare si lucru in echipa.
• Rezistenta la stress.
• Cunoasterea aplicatiilor informatice de lucru specifice postului reprezinta un avantaj.
• Cunoasterea serviciilor Romtelecom reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial competitiv, mediu de lucru adecvat si oportunitatea de dezvoltare a carierei profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...