Reprezentant vanzari senior - ICT

Telekom Romania Communications S.A.

03-03-2016 | EXPIRA LA 02-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rolul este in cadrul Departamentului Experti Vanzari ICT

Realizarea obiectivelor de afaceri asociate solutiilor ICT din portofoliul Telekom Romania, sau dezvoltate special functie a unei nevoi specific exprimate de catre clientii Directiei Executive Comercial - Segment Comercial Business Romania.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Prezintă şi promovează solutiile ICT in segmentul de clienti alocat (Sector Financiar, Sector Public, Sector Utilitati, Sector Retail, etc.). Cunoaste in detaliu solutiile ICT ce se preteaza segmentului de clienti alocat sau tipul de solutii alocate, prezentand avantajele acestora catre reprezentantii clientilor de la orice nivel (executie, managerial sau executiv). Intocmeste studii de fezabilitate, astfel incat sa fie inteles modul in care investitia se recupereaza in timp acolo unde este cazul.
• Identifica nevoia clientilor pentru solutii integrate ICT si analizeaza in detaliu impreuna cu specialistii din Departamentul Pre-Vanzare ICT oportunitatile noi de business idetificate
• Oferă asistenţă şi asigură consultanţă clienţilor comerciali si reprezentantilor de vanzari , atât înainte cât şi după vânzare.
• Califica oportunitatile identificate de catre reprezentantii de vanzari, exprima opinie profesionala argumentata daca respectiva oportunitate trebuie sau nu progresata spre inchidere, in functie de capabilitatile Telekom Romania , nivelul de competitivitate, profitalibilitate pe solutie/tranzactieetc.,
• Este responsabil de pregatirea ofertelor si a contractelor pentru clienti, fiind sprijinit de reprezentantul de vanzari, pre-vanzare, managementul produsului, IT, Bid Management, experti tehnici atat din zona de telco cat si din zona de IT.etc
• Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clientii si cu furnizorii de tehnologie si servicii, astfel incat să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind solutiile ICT şi pentru fundamentarea tarifelor acestora. Contribuie la negocierea aspectelor comerciale, legale si financiare cu furnizorii, ca urmare a solutiei tehnice identificate de catre departamentul tehnic si de prevanzare;
• Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi furnizori pentru creşterea cotei de piaţă a solutiilor ICT alocate si a portofoliului de clienti alocat segmentului de industrie sau clienti de care este responsabil .


CERINTE

Studii:
Studii superioare (licenţă) în unul dintre domeniile:
• Tehnic (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică)
• Economic/ financiar;
• Prezinta dovada participarii la cursuri relevante in domeniul IT ce au contribuit la dezvoltarea sa profesionala.
• Certificari relevante procesului de vanzare ICT consultativa din partea producatorilor de talie mondiala (HP, CISCO, DELL, Microsoft, EMC, etc.)

Experienţa în muncă:
• Experienţă minim 5 ani în domeniul comercial – vânzări de solutii IT. Experienta de lucru acumulata in cadrul unei companii multinationale din domeniul IT reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoaste foarte bine piata de IT din Romania (clienti si furnizori);
• Are cunostinte dovedite in domeniul de interes, avand in vedere specificul portofoliului de solutii alocat sau al segmentului de clienti alocat;
• Orientare spre rezultate si abilitatea de a isi organiza activitatea astfel incat sa atinga rezultatele dorite;
• Lucru individual şi în echipă;
• Creativitate si iniţiativă;
• Nivel avansat al Tehnicilor de vânzare consultativa ;
• Bune abilităţi de comunicare, ascultare activa si empatie;
• Cunoştinţe avansate de limba engleză;
• Bune cunoştinţe de MS Office, CRM
• Foarte bune abilitati de prezentare;

Alte cerinţe specifice locului de muncă:
• Disponibilitate de a călători.
• Permis de conducere categoria B (fără incidente).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.