Reprezentant vanzari Call Center - Compartiment Vanzari

ROMTELECOM

26-10-2011 | EXPIRA LA 25-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul cererilor inregistrate.
• Participa activ in vanzarea de produse si servicii urmand procedurile si procesele companiei.
• Realizeaza planurile de vanzari setate pentru fiecare perioada.
• Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului.
• Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor.
• Isi insuseste in 24 de ore de la informare noile servicii si/sau noile proceduri de lucru.
• Solicita ajutorul sefului de tura/compartiment/departament ori de cate ori rezolvarea solicitarilor clientilor depasesc competenta proprie.
• Participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii se preocupa de insusirea de noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor. Cunoaste serviciile si produsele ROMTELECOM.
• Dovedeste interes in atingerea indicatorilor de performanta atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei.
• Se implica in alte activitati de orientare catre client, daca este solicitat.
• In functie de evolutia nevoilor de business din cadrul Romtelecom efectueaza temporal- orice alte activitati similare.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.


CERINTE

• Studii medii/superioare.
• Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.
• Abilitati de vanzare si negociere abilitati de comunicare, abilitati de ascultare, abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa, capacitatea de a crea un climat de lucru in echipa, autocontrol, stabilitate emotionala, capacitatea de adaptare a comportamentului si abordarii la situatia data, capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru.
• Capacitate de a lucra in conditii de stres.
• Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti.
• Cunostinte despre produsele si serviciile Romtelecom.
• Cunostinte software.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...