Reprezentant vanzari call center Bucuresti

ROMTELECOM

01-08-2014 | EXPIRA LA 31-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

STRUCTURA ORGANIZATIONALA: Comercial - Segment Rezidential , Relatii cu clientii

Scop: Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM. Ofera informatii de calitate clientilor care sunt transferati in Call Centerele Tehnice pentru a li se face vanzari. Contribuie activ in veedrea indeplinirii obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate.

RESPONSABILITATI
Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comuinicare de sefii ierarhici. Urmareste stadiul cererilor inrtegistrate;
Participa activ in vanzarea de produse si servicii, urmand procedurile si procesele companiei;
Realizeaza planurile de vanzari setate pentru fiecare perioada;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor;
Solicita ajutorul sefului de tura/compartiment/departament ori de cate ori rezolvarea solicitarilor clientilor depaseste competenta proprie,
Participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii, se preocupa de insusirea de noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor. Cunoaste serviciile si produsele ROMTELECOM;
Dovedeste interes in atingerea indicatorilor de performanta atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
Se implica in alte activitati de orientare catre client, daca este solicitat.


CERINTE

Educatie
Studii medii/superioare.
Experienta
Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clienti este considerata un avantaj.
Cunostinte PC
Cunostinte software.
Competente / Abilitati
Cunostinte despre produsele si serviciile Romtelecom;
Abilitati de vanzare si negociere;
Abilitati de comunicare, de ascultare;
Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa;
Capacitatea de a crea un climat de lucru in echipa, autocontrol
Stabilitate emotionala, capacitatea de adaptare a comportamentului si abordarii la situatia data;
Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...