Reprezentant Vanzari call center

ROMTELECOM

18-10-2013 | EXPIRA LA 17-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul cererilor inregistrate;
•Participa activ in vanzarea de produse si servicii, urmand procedurile si procesele companiei;
•Realizeaza planurile de vanzari setate pentru fiecare perioada;
•Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului.
•Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor.
•Participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii, se preocupa de insusirea de noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor. Cunoaste serviciile si produsele ROMTELECOM.
•Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă atât la nivel individual, cât şi la nivelul echipei.
•Mentine confidentialitatea datelor cu caracter profesional;

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.
Postul este pe perioadă determinată.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

•Studii medii/superioare
•Experienta în sfera vanzarilor si relaţiilor cu clienţii este considerata un avantaj.
•Alte abilitati:
◦Abilităţi de vânzare şi negociere;
◦Abilităţi de comunicare;
◦Abilităţi de ascultare;
◦Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
◦capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă;
◦Autocontrol;
◦Stabilitate emoţională;
◦Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
◦Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
◦Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordarii la situaţia dată;
◦Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
◦Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom;
◦Cunoştinţe software.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...