Reprezentant vanzari

SC TIPOGRAFIA GOPRINT SRL

04-09-2015 | EXPIRA LA 06-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
- identifica si contacteaza potentiali clienti noi.
- asigura interfata cu actuali clientii ai companiei, interactioneaza cu acestia pe toata durata unei solicitari/comenzi.
- preia cererile de la clienti si clarifica cerintele acestora.
- transmite, la cerere, preturi clientilor potentiali – in baza unei liste existente (preturi standard) si dupa consultarea cu Managing Director (preturi non-standard);
- transmite comanda ferma catre ceilalti membri ai echipei (DTP, Productie)
- se asigura ca va obtine in timp util de la client fisierul si materialele necesare productiei.
- organizeaza si coordoneaza activitatea - interactioneaza in permanenta atat cu DTP-istii, cat si cu personalul din productie, pentru a se asigura de respectarea termenelor comunicate clientului.
- prioritizeaza comenzile in functie de comanda si elementele acesteia (cantitate, termen de livrare etc.)
- comunica cu clientul pe durata de executie a produsului / -lor.
- pregateste livrarea produsului final (documentele insotitoare).
- introduce datele comenziilor in programul de gestiune al comenziilor.
- urmareste incasarea facturilor.


CERINTE

Experienta minim 2 ani in vanzari, de preferat in domeniul productiei publicitare (tipografie, agentie de publicitate, producator/importator materiale promotionale).
Capacitate de a lucra sub presiune, cu termene limita.
Initiativa, dinamism.
Abilitati de a lucra in echipa.


BENEFICII OFERITE

Salariu fix + comision in functie de performanta.
Telefon mobil, laptop, decont transport pentru deplasarile la clienti.


DESCRIEREA FIRMEI

GoPrint a luat naștere în anul 2005, cu scopul de a oferi soluții de calitate pentru tipărire. Valorile care au stat încă de la început la baza conceptului au fost profesionalismul, adaptabilitatea, respectul și integritatea.

Echipa noastră reprezintă baza solidă a tuturor serviciilor GoPrint, fiecare angajat având rolul său bine stabilit în mecanismul care ne face să funcționăm cu succes. Formula actuală de 25 de angajați s-a conturat de-a lungul timpului, cu multă perseverență, pasiune și grijă față de client. Am pus accent pe eficiență, structura organizatorică fiind gândită astfel încât să furnizeze răspunsuri, soluții și rezultate într-un timp cât mai scurt.

Suntem conștienți de responsabilitățile noastre și de rolul important pe care îl avem în proiectele clienților, tocmai de aceea împărtășim momentele de succes și eșecurile, ne dorim permanent să învățăm și să ne dezvoltăm împreună, alături de clientii nostri.