Reprezentant servicii tehnice clienti TV Helpdesk

ROMTELECOM

19-06-2014 | EXPIRA LA 19-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Desfăşoară activitatea de suport tehnic pentru clienţii fizici si juridici de Voce, Date si Televiziune ai Companiei, aplicând cunoştinţele de specialitate pentru a răspunde solicitărilor acestora şi a le rezolva problemele în timp util. Dupa caz, promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM.

-ofera suport tehnic prin telefon pentru clientii fizici si juridici de servicii de voce;
-ofera suport tehnic prin telefon pentru clientii fizici si juridici privind serviciile de internet, precum si testare si diagnosticare-suport level 1;
-ofera suport tehnic prin telefon pentru clientii fizici si juridici de servicii de televiziune ;
-oferă suport tehnic prin telefon pentru clienţii fizici si juridici de servicii de date, privind configurarea conexiunii de acces Internet, instalarea modemului, configurarea conturilor de email, configurarea serviciilor de webhosting, configurări pentru clientii CDMA fix si mobil, ADSL, VDSL şi Dial-up, precum şi testare şi diagnosticare - suport level 1
-asigură suport pentru schimbarea parolelor de acces la cererea utilizatorilor
-primeşte, înregistrează şi rezolvă în limita competenţelor reclamaţiile clienţilor fizici şi juridici sau le direcţionează către alte departamente,dupa caz, pentru solutionare;
-oferă răspunsuri la problemele clienţilor fizici şi juridici sosite prin email sau, dupa caz, le direcţionează către alte departamente spre rezolvare şi urmăreşte soluţionarea acestora;
-serveşte ca legatură de comunicare între clienţii fizici, juridici şi personalul de vânzări pentru a asigura receptivitate maximă.


CERINTE

Studii medii (Studiile superioare constituie un avantaj).

Experienţă în muncă:
Minim 6 luni experienţă în aria relaţiilor cu clienţii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
O limbă straină de circulaţie internaţională, de preferinţă engleză (constituie avantaj).
Abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare, abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
Cunoştinţe elementare despre produsele şi serviciile Romtelecom, cunoştinţe IP, networking.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...