Reprezentant Servicii Tehnice Clienti - Servicii Clienti Business

ROMTELECOM

20-12-2012 | EXPIRA LA 19-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Oferă informaţii privind factura fiscală şi rezolvă reclamaţii privind sumele înscrise pe aceasta.

Primeşte solicitări pentru instalare de noi produse şi servicii de la clienţii de portofoliu direct prin apel la Telverde 0800 88 0800 sau venite prin reprezentanţii de vânzări şi le înregistrează în aplicaţia locală.

Se ocupă de introducerea acestor solicitări în sistemele informatice existente.

Urmăreşte executarea lucrărilor în termenul solicitat de client sau conform contractului încheiat în colaborare cu toate compartimentele implicate. Informează clientul asupra stadiului în care se află solicitarea conform procedurii interne. Comunică clientului finalizarea lucrării.

Escaladează problema pe cale ierarhică ori de câte ori se impune pentru soluţionarea în termen a solicitării/sesizării clientului.

Realizează analize de trafic în vederea încheierii a diferite contracte de către reprezentanţii de vânzări.

Avizeaza clientii din protofoliul BSC care sunt in stadiul de desfiintare de neplata asupra facturilor neachitate in baza fisierelor primite de la BBO. Urmareste daca este efectuata plata si in functie de caz comunica statusul clientului la BBO.

Tratează în termenul cel mai scurt reclamaţiile de orice natură cu implicarea celorlalte entităţi responsabile în soluţionare.

Comunică periodic clientului şi reprezentantului de vânzări statusul lucrărilor în curs.


CERINTE

Studii medii tehnice (studiile superioare tehnice reprezintă un avantaj).
Pregătire în servicii tehnice.
Un minim de trei ani experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil în sfera echipamentelor instalate la sediul clientului (instalare şi întreţinere şi/sau vânzare).
Orientare spre client – dezvoltă relaţii de colaborare constructivă cu clienţii externi şi interni, bazate pe încredere şi integritate. Solicită feed-back şi are în vedere satisfacţia clientului în toate acţiunile întreprinse. Răspunde nevoilor diverse ale clienţilor mentinând în acelaşi timp un standard ridicat de calitate.
Gândire deductivă – abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a găsi soluţii viabile.
Identificarea problemelor – abilitatea de a observa când ceva nu funcţionează bine sau este posibil să nu funcţioneze bine.
Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
Bune abilităţi de comunicare.
Cunoştinţe de operare pe calculator.
Iniţiativă.
Integritate – onest, corect.
Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.


Postul este pe perioada determinata.
Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...